- Zákonná úprava a účel zriadenia elektronických schránok
- Vymedzenie základných pojmov
- Zriadenie elektronickej schránky
- Aktivácia a prístup do elektronickej schránky
- Deaktivácia elektronickej schránky
- Zrušenie elektronickej schránky
- Kvalifikovaný elektronický podpis
- Samotný výkon verejnej moci elektronicky vrátane praktickej ukážky jednotlivých funkcií elekt. schránky a kvalifikovaného elektronického podpisu (kto má záujem, môže si priamo na školenie priniesť vlastný notebook s vopred nainštalovaným softvérom, eID kartu a čítačku).
Na tomto školení neprebieha inštalácia príslušného softvéru – aplikácie eID klient (slúži na prihlasovanie), aplikácie pre vytváranie KEP a ovládačov k čítačke kariet. Ak chcete vykonávať praktickú časť školenia na vlastnom notebooku, je nutné mať tento softvér vopred nainštalovaný. Softvér na inštaláciu nájdete na stránke www.slovensko.sk.
HARMONOGRAM
Žilina, Nitra, Banská Bystrica, Košice, Prešov:
09.30 – 10.00 prezentácia účastníkov školenia
10.00 – 11.30 prednáška
11.30 – 11.45 prestávka s občerstvením
11.45 – 13.30 prednáška spojená s diskusiou
Bratislava, Trenčín:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia
09.00 – 10.30 prednáška
10.30 – 10.45 prestávka s občerstvením
10.45 – 12.30 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 60 € s DPH obsahuje: cenu poldňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, občerstvenie.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo v podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 3 eurá na celý deň.