AKO SI ZAUTOMATIZOVAT E-GOVERNMENT
Máte už implementovaný IS na správu registratúry alebo uvažujete o tomto kroku? Chcete sa dozvedieť viac o zavedení účinnej podpory vášho úradovania? Ako ste zvládli elektronické úradovanie po zavedení povinnosti zabezpečovať výkon verejnej moci elektronicky v novembri 2016? Aká je súčasná prax a realita v elektronickej komunikácii vášho subjektu? Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky dostanete na seminári Mgr. Máriou Mrižovou, PhD. a Ing. Mariánom Herzogom. Účastníci získajú na tomto školení aj návod, ako čo najlepšie zvládnuť prechod na e-úradovanie vo vašom subjekte.
Seminár je určený pre:
Cieľ seminára: Vzhľadom k vysoko aktuálnej téme- e-Government v praxi, sme pre Vás pripravili praktický seminár z oblasti správy dokumentov a registratúr, na ktorom sa dozviete všetky relevantné a aktuálne informácie
Všetky praktické zručnosti a spôsob akým je možné zautomatizovať mnohé úkony v rámci e-Governmentu budú prezentované priamo na certifikovanom informačnom systéme na správu registratúry SW spoločnosti TEMPEST.
Absolvent seminára získa aj možnosť priameho kontaktu a komunikácie s tvorcom právnych predpisov v oblasti správy dokumentov a tiež možnosť na priame uplatnenie svojich pripomienok a námetov z praxe.
HARMONOGRAM:08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia09.00 – 11.00 prednáška11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka12.00 – 14.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok 78 € s DPH zahŕňa: cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Kultúrno - spoločenské centrum, Jedlíkova 7, Košice /oproti OC OPTIMA/
SW spoločnosť TEMPEST a.s. Bratislava
Ministerstvo vnútra SR, metodička registratúr a správy dokumentov, spoluautorka legislatívnych zmien.