Podpora zosúladenia rodinného a pracovného života

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky vyhlasuje výzvu "Podpora zosúladenia rodinného a pracovného života".

Kód výzvy: OP ĽZ DOP 2017/3.2.1/02

Investičná priorita: 3.2 Rovnosť medzi mužmi a ženami vo všetkých oblastiach vrátane v oblasti prístupu k zamestnaniu, kariérnemu postupu, zosúladenia pracovného a súkromného života a presadzovania rovnakej odmeny za rovnakú prácu

Špecifický cieľ: 3.2.1 Zlepšením podmienok pre zosúladenie pracovného a rodinného života zvýšiť zamestnanosť osôb s rodičovskými povinnosťami, najmä žien

Schéma pomoci de minimis: SCHÉMA POMOCI DE MINIMIS

na podporu sociálnej inklúzie, zamestnanosti a vzdelávania zamestnancov (schéma DM č. 1/2015)

Výzva vyhlásená: 09. 10. 2017

Typ výzvy: otvorená

Termíny uzavretia kôl výzvy: 15.01.2018, 28.03.2018, 15.06.2018

Indikatívna výška finančných prostriedkov vyčlenených na výzvu (zdroje EÚ):

- 3 300 000 EUR pre viac rozvinutý región

Minimálna výška príspevku: 15 000 €

Maximálna výška príspevku: 150 000 €

Financovanie projektu:

 

Kategória žiadateľa

Zdroj financovania NFP

Výška financovania z celkových oprávnených výdavkov (%)

Výška spolufinancovania zo zdrojov žiadateľa z celkových oprávnených výdavkov (%)

- organizácia štátnej správy

zdroj EÚ ESF

50

0

ŠR

50

- ostatné subjekty verejnej správy

- obec /vyšší územný celok

- mimovládna nezisková organizácia

zdroj EÚ ESF

50

5

ŠR

45

- prijímateľ zo súkromného sektora mimo schém štátnej pomoci

zdroj EÚ ESF

50

10

ŠR

40

- prijímateľ v rámci schém pomoci de minimis

zdroj EÚ ESF

50

10

ŠR

40

Oprávnenými žiadateľmi sú subjekty:

- Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

- štátne rozpočtové a príspevkové organizácie

- obce a mestá

- združenia miest a obcí

- VÚC a úrady samosprávneho kraja

- základné školy, stredné školy, verejné a štátne vysoké školy, špeciálne školy

- štátne vzdelávacie inštitúcie

- školské zariadenia a inštitúcie verejného sektora pôsobiace v systéme poradenstva

- inštitúcie verejnej správy, verejné organizácie, univerzity a vysoké školy, všetky školy, výskumné pracoviská, vzdelávacie inštitúcie

- občianske združenie

- miestne akčné skupiny

- nadácie

- mimovládne neziskové organizácie

- záujmové združenie právnických osôb

- zamestnávatelia – podnikateľské subjekty.

Oprávnenými cieľovými skupinami sú:

- ženy po materskej dovolenke a ženy, resp. rodičia po rodičovskej dovolenke

- uchádzači o zamestnanie s rodičovskými povinnosťami

- záujemcovia o zamestnanie s rodičovskými povinnosťami

- uchádzači o zamestnanie s dôrazom na osoby s problémami pri zosúlaďovaní pracovného a rodinného života

- záujemcovia o zamestnanie s dôrazom na osoby s problémami pri zosúlaďovaní pracovného a rodinného života

- zamestnanci a SZČO s rodičovskými povinnosťami.

Oprávnený typ aktivít:

Podpora zariadení a služieb pre deti za účelom zosúlaďovania rodinného a pracovného života (jasle, škôlky, opatrovateľky a pod.) a podpora podnikania v oblasti služieb starostlivosti o deti s dôrazom na inovatívne prístupy

- pod uvedeným typom aktivity sa rozumie podpora flexibilných foriem starostlivosti o deti (od 3 rokov) s cieľom zosúlaďovania rodinného a pracovného života

Viac informácií nájdete tu.

AUTOR

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR zodpovedá za podporu zamestnanosti, sociálnu starostlivosť a fungovanie dôchodkového systému. Je orgánom štátnej správy v oblasti sociálno-právnej ochrany detí a koordinácie rodinnej politiky.

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.