Konsolidovaná výročná správa obce za rok 2021

Materská účtovná jednotka, ktorá má povinnosť zostaviť konsolidovanú účtovnú závierku, vyhotovuje konsolidovanú výročnú správu. Účtovná jednotka, na ktorú sa vzťahuje povinnosť vyhotovenia konsolidovanej výročnej správy, je povinná uložiť riadnu konsolidovanú výročnú správu a mimoriadnu konsolidovanú výročnú správu v registri najneskôr do jedného roka od skončenia účtovného obdobia, za ktoré sa tieto konsolidované výročné správy vyhotovujú.

V Z O R

Konsolidovaná výročná správa

obce ...............................

za rok 2021

 

 

............................

starosta obce

 

OBSAH 

str.

1. Úvodné slovo starostu obce 

3

2. Identifikačné údaje obce 

3

3. Organizačná štruktúra obce a identifikácia vedúcich predstaviteľov 

3

4. Poslanie, vízie, ciele

3

5. Základná charakteristika konsolidovaného celku 

3
5.1. Geografické údaje3
5.2. Demografické údaje3
5.3. Ekonomické údaje3

5.4. Symboly obce 3

3
5.5. Logo obce4
5.6. História obce4
5.7. Pamiatky4

5.8. Významné osobnosti obce

4
6. Plnenie úloh obce (prenesené kompetencie, originálne kompetencie) 
6.1. Výchova a vzdelávanie4
6.2. Zdravotníctvo4
6.3. Sociálne zabezpečenie4

6.4. Kultúra

4
6.5. Doprava4
6.6. Územné plánovanie4
6.7. Hospodárstvo 5
7. Informácia o vývoji obce z pohľadu rozpočtovníctva 5
7.1. InformáciaPlnenie príjmov a čerpanie výdavkov za rok 2021 6
7.2. Prebytok/schodok rozpočtového hospodárenia za rok 2021 10
7.3. Rozpočet na roky 2022 – 2024 10
8. Informácia o vývoji obce z pohľadu účtovníctva za konsolidovaný celok 12
8.1. Majetok 12

8.2. Zdroje krytia 

12
8.3. Pohľadávky 13
8.4. Záväzky 13

9. Hospodársky výsledok za rok 2021 – vývoj nákladov a výnosov za konsolidovaný celok 

14
10. Ostatné významné skutočnosti, ktoré mali vplyv na hospodárenie a činnosť obce 13
10.1. Prijaté granty a transfery 13
10.2. Poskytnuté dotácie 14
10.3. Významné investičné akcie v roku 2021 14
10.4. Predpokladaný budúci vývoj činnosti 14
10.5 Udalosti osobitného významu po skončení účtovného obdobia 14

10.6. Významné riziká a neistoty, ktorým je účtovná jednotka vystavená 

14

1. Úvodné slovo starostu obce

2. Identifikačné údaje obce

Názov:

Sídlo:

IČO:

Štatutárny orgán obce:

Telefón:

Mail:

Webová stránka:

3. Organizačná štruktúra obce a identifikácia vedúcich predstaviteľov

Starosta obce:

Zástupca starostu obce:

Prednosta obecného úradu:

Hlavný kontrolór obce:

Obecné zastupiteľstvo:

Komisie:

Obecný úrad:

 

Rozpočtové organizácie obce (uviesť názov, sídlo, štatutárny orgán, základná činnosť, IČO, telefón, e-mail, webová stránka, hodnota majetku, výška vlastného imania, výsledok hospodárenia):

Príspevkové organizácie obce (uviesť názov, sídlo, štatutárny orgán, základná činnosť, IČO, telefón, e-mail, webová stránka, hodnota majetku, výška vlastného imania, výsledok hospodárenia):

Neziskové organizácie založené obcou (uviesť názov, sídlo, štatutárny orgán, vklad do základného imania, predmet činnosti, IČO, telefón, e-mail, webová stránka, hodnota majetku, výška vlastného imania, výsledok hospodárenia):

Obchodné spoločnosti založené obcou (uviesť názov, sídlo, štatutárny orgán, vklad do základného imania, percentuálne podiely, podiel na hlasovacích právach, predmet činnosti, IČO, telefón, e-mail, webová stránka, hodnota majetku, výška vlastného imania, výsledok hospodárenia):

4. Poslanie, vízie, ciele

Poslanie obce:

Vízie obce:

Ciele obce:

5. Základná charakteristika konsolidovaného celku

Obec je samostatný územný samosprávny a správny celok Slovenskej republiky. Obec je právnickou osobou, ktorá samostatne hospodári s vlastným majetkom a s vlastnými príjmami. Základnou úlohou obce pri výkone samosprávy je starostlivosť o všestranný rozvoj jej územia a o potreby jej obyvateľov.

5.1. Geografické údaje

Geografická poloha obce:

Susedné mestá a obce:

Celková rozloha obce:

Nadmorská výška:

5.2. Demografické údaje

Hustota a počet obyvateľov:

Národnostná štruktúra:

Štruktúra obyvateľstva podľa náboženského významu:

Vývoj počtu obyvateľov:

5.3. Ekonomické údaje

Nezamestnanosť v obci:

Nezamestnanosť v okrese:

Vývoj nezamestnanosti:

5.4. Symboly obce

Erb obce:

Vlajka obce:

Pečať obce:

5.5. Logo obce

5.6. História obce

5.7. Pamiatky

5.8. Významné osobnosti obce

6. Plnenie úloh obce (prenesené kompetencie, originálne kompetencie)

6.1. Výchova a vzdelávanie

V súčasnosti výchovu a vzdelávanie detí v obci poskytuje:

  • Základná škola ...........
  • Materská škola ...........

Na mimoškolské aktivity je zriadená:

  • Základná umelecká škola .........
  • Centrum voľného času ..............

Na základe analýzy doterajšieho vývoja možno očakávať, že rozvoj vzdelávania sa bude orientovať na: ..............

6.2. Zdravotníctvo

Zdravotnú starostlivosť v obci poskytuje:

  • Poliklinika, n. o. ...........
  • Nemocnica s poliklinikou .......
  • Lekár .... (štátny, súkromný)

Na základe analýzy doterajšieho vývoja možno očakávať, že rozvoj zdravotnej starostlivosti sa bude orientovať na: ...............

6.3. Sociálne zabezpečenie

Sociálne služby v obci zabezpečuje:

  • Zariadenie sociálnych služieb .............

Na základe analýzy doterajšieho vývoja možno očakávať, že rozvoj sociálnych služieb sa bude orientovať na: ........................

6.4. Kultúra

Spoločenský a kultúrny život v obci zabezpečuje:

  • Kino ..........
  • Galéria .........
  • Múzeum ............

Na základe analýzy doterajšieho vývoja možno očakávať, že kultúrny a spoločenský život sa bude orientovať na: .......................

6.5. Doprava

Riešenie dopravy v obci ....

  • ............................

6.6. Územné plánovanie

Riešenie územného plánovania v obci ....

  • ............................

6.7. Hospodárstvo

Najvýznamnejší poskytovatelia služieb v obci:

  • ........
  • ........

Najvýznamnejší priemysel v obci:

  • ........
  • ........

Najvýznamnejšia poľnohospodárska výroba v obci:

  • ........
  • ........

Na základe analýzy doterajšieho vývoja možno očakávať, že hospodársky život v obci sa bude orientovať na: ............................

7. Informácia o vývoji obce z pohľadu rozpočtovníctva

Základným nástrojom finančného hospodárenia obce bol rozpočet obce na rok 2021.

Obec zostavila rozpočet podľa ustanovenia § 10 ods. 7 zákona č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Rozpočet obce na rok 2021 bol zostavený ako vyrovnaný/prebytkový. Bežný rozpočet bol zostavený ako vyrovnaný/prebytkový/schodkový a kapitálový rozpočet ako vyrovnaný/prebytkový/schodkový.

 

Hospodárenie obce sa riadilo podľa schváleného rozpočtu na rok 2021.

Rozpočet obce bol schválený obecným zastupiteľstvom dňa .................... uznesením č. .......

Rozpočet bol zmenený päťkrát:

  • prvá zmena schválená dňa ......................... uznesením č. ....
  • druhá zmena schválená dňa ......................... uznesením č. ....
  • tretia zmena schválená dňa ......................... uznesením č. ....
  • štvrtá zmena schválená dňa ......................... uznesením č. ....
  • piata zmena vykonaná rozpočtovým opatrením č. ...... zamestnancom dňa ...........
  • piata zmena schválená rozpočtovým opatrením č. ...... starostu dňa ..............

7.1. Plnenie príjmov a čerpanie výdavkov za rok 2021 v EUR

 

 

Schválený rozpočet

 

 

Schválený rozpočet

po poslednej zmene

Skutočné

...

 

 

Vážený návštevník,
prístup do tejto sekcie majú len registrovaní užívatelia portálu
s predplateným prístupom.

 


 

Získajte prístup k celému obsahu, funkciám a službám

Cena (ročný prístup): 246 € s DPH

Cena (ročný prístup): 200 € bez DPH

 

gilka_zelena Viac ako 17 000 aktuálnych dokumentov

gilka_zelena Viac ako 100 aktuálnych videoškolení

gilka_zelena Tím odborníkov na telefóne a online chate

gilka_zelena Online / Video rozhovory s odborníkmi

gilka_zelena Mesačný prehľad priamo do e-mailu

 

Zobraziť kompletný prehľad služieb a funkcií

 

newsletter-icon

Chcete mať pravidelné informácie o novinkách a aktuálnej ponuke?

Prihláste sa na odber noviniek e-mailom.

 

Prílohy

Konsolidovaná výročná správa obce za rok 2021

 / 214 kB

Súvisiace právne predpisy

AUTOR

Ing. Terézia Urbanová

Na popise autora pracujeme. Ďakujeme za vašu trpezlivosť.

Dátum publikácie

15.03.2022

Právne oblasti

Samospráva
Podvojné účtovníctvo

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.