Aktualizovanie pracovnej náplne

Bolo potrebné aktualizovať pracovné náplne zamestnancov podľa Katalógu pracovných činností platného od 11/2009 (zákon č. 317/2009 Z. z.)?

tt_zena-s-papierom-a-peromOtázka:

Bolo potrebné aktualizovať pracovné náplne zamestnancov podľa Katalógu pracovných činností platného od 11/2009 (zákon č. 317/2009 Z. z.)? Názor zamestnávateľa je, že nebolo potrebné tieto náplne aktualizovať u zamestnancov, ktorí už boli v PPV pred účinnosťou týchto nových katalógov, pretože pracovná náplň je súčasťou pracovnej zmluvy a môže sa meniť len na základe vzájomnej dohody medzi zamestnancom a zamestnávateľom. Potom by sa museli pri každej zmene katalógov pracovných činností pracovné náplne aktualizovať.

Odpoveď:

V súčasnosti žiadny právny predpis neukladá zamestnávateľovi povinnosť vypracovávať pracovné náplne pre svojich zamestnancov.

Celú odpoveď na otázku nájdete tu.

Autor: Ing. Jarmila Szabová

Súvisiace právne predpisy

Súvisiace príklady z praxe

AUTOR

Ing. Jarmila Szabová

Na popise autora pracujeme. Ďakujeme za vašu trpezlivosť.

Dátum publikácie

07.07.2016

cookies24x24  Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou, prosíme, o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie Vašich preferencií.

Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne užívateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť Váš užívateľský komfort.

Viac informácií o cookies.